کیان جونکیان جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

kian maloosak

برگشت از سفر

1394/4/31 15:44
نویسنده : عمه آنیتا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیان عزیزم بای بای

دو روز پیش بابایی از سفر برگشت ...واست یه ماشین و دوتا دست لباس خوووووووشگل آورده بود ..مبارکت باشه گلم ... خندونک

بابایی گفت تو 4روز به شیراز و اصفهان و یاسوج رفتیم ....عکس های زیادی نگرفته بودن که من بتونم بزارم تو وبت عزیزم ..ولی میگفت خیلی خوش گذشته ...چون با دوستاش رفته بود ..گفت یه چند ماه دیگه خودمون رو هم میبره البته منم (عمه ی کیان)باهاتون هرجور که شده میام خخ ..خندونکمگه سفر بدون من حال میدهعینکزبان

راستی اینم بگم که داداش و زن داداش عزیزم یعنی مامان و بابای تو منتظرن که من برم خونه و وونوقت تولدتو جشن بگیریم ..جشنجشن

حتما بعد از جشن عکس های تولدتو میزارم عزیزم ...

بووووووووس بوس

خیلی دوست دارم گلم بای بای

دلم واست یه ذره شده ..انشالله زود برگردم پیشت ...

فعلا بااااای

 
پسندها (3)

نظرات (2)

roya
5 مرداد 94 12:44
امیدوارم همیشه شااااد باشین گلم...بووووووس
عمه آنیتا
پاسخ
مرسی عزیزم
roya
5 مرداد 94 12:45
یادت نره حتما عکسای تولد کیان جونو بزاری...باشه؟؟؟
عمه آنیتا
پاسخ
باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به kian maloosak می باشد